Alla inlägg den 17 juni 2011

Av ziiiin - 17 juni 2011 10:25

hoppas ni tittar in fler gånger, för i den här bloggen är det bara sanning som gäller, allt om mitt liv kommer jag skriva här, varenda lögn, varenda sanning, allt..
så.. det är lika bra att börja nu.
mitt liv har inte varit det lättaste, men inte heller det svåraste.
min pappa är alkholist och har glömt mig. mamma hatar jag.
alla tror att det bara är en period, men det är inte de. jag är less på att aldrig bli förstådd! läss på att aldrig nån jävel kan lyssna!

just därflr skriver jag nu. okej?
inte för eran skull, inte för mammas skull, inte för pappas och inte för mina vänners, utom för min skull.
och ja. jag har vänner. "emosar" kan faktis åxå ha vänner.
bara för att jag har mått dåligt, har jag fantastsika vänner!

men mer om mig på måndag, jag ska  bort nu.
men i nästa inlägg så skajag börja skriva del 1 om mitt liv. hoppas ni finner detta intressant och att ni fortsätte att läsa!

för ja glovar, jag fortsätter skriva om ni kommenterar!

puss s länge,!<3

Presentation

läs min presentation ist, har redan berättat där!
men jag kan säga såhär, jag finns alltid för er där ute! jag lyssnar om ni vill prata.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

har du någongån skadat dig med vilje? hur?
 nej
 ja. skärt mig med kniv
 ja, skärt mig med rakblad
 ja, utan strypning
 ja, stuckit nålar i armen/kroppen
 skadat mig?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards