Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

En pappa som alkholist! Del 3!

Av ziiiin - 21 juni 2011 18:58


en pappa som alkholist del 3


mamma kom hem allt senare från jobbet, sakt att hon fick jobba över, sakt att hon varit på affären men inte haft med sig något hem.
En Lördag vaknade jag av skrik nerifrån, jag smög in i brors rum och såg att han satt i sängen.
vi smög sakta ner för trappan, jag först och han sist.
jag kikade fram runt hörnet och såg pappa och mamma i köket.
pappa stod med en spritflaska och fullt med tabletter i handen och bara malde in.
dom stod där och skrek och skrek, tillsist kom både polisen, och ambulansen.
En av poliserna (en tjej, ganska ung) sa till oss att gå upp.
bror gick upp men jag stannade kvar, ajg har alltid velat se vad som händer, se det med egna ögon.
tjejen sa att jag skulle gå upp och leka med min lillebror så han inte blev rädd.
då gick jag upp och satte igång bamse på tven, nästan på högsta volym.
efter kanske 20 minuter kom mamma in och sa att vi skulle packa ner våra saker.
jag tog en väska mamma hade i handen och packade ner några filmer, lite kläder, leksaker och min docka.

 
 
Ann-Sofi

Ann-Sofi

21 juni 2011 19:44

Jag skickar styrkekramar till dig. Håll ut. Var stark och våga be om hjälp. Kram

http://fiaz.bloggplatsen.se

ziiiin

21 juni 2011 19:46

ja, det hr jag gjort, nu lever jag väl ett "normalt" liv.
men allt dedär finns fortfarande kvar.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ziiiin - 28 juni 2011 12:06

nu är det sommar, och jag orkar inte ligga inne och blogga varje dag! så jag kommer ta bloggupphåll, ...

Av ziiiin - 28 juni 2011 12:06

nu är det sommar, och jag orkar inte ligga inne och blogga varje dag! så jag kommer ta bloggupphåll, ...

Av ziiiin - 23 juni 2011 12:30

vissa frågor kan ha hamnat i fel kategori, men ni fåår nog stå ut med de :)och jag har inte skrivit vem som skickat de.   PERSONLOGT:   vad heter du?svar: Mer än Ziiiin behöver ni inte veta, eller? kan du säga på ett ungefär vart du bor?sva...

Av ziiiin - 23 juni 2011 12:26

  den är nu avslutad! och jag har fått in väldigt knäppa, konstiga och bra fråger! har försökt svara så gått jag kan! svaren kommer aldelesstrax!!!!!   ...

Av ziiiin - 22 juni 2011 23:16

SISTA CHANSEN! ATT FÅ JUST DIN FRÅGA MED!IMORGON AVSLUTARS FRÅGESTUNDEN OCH SVAREN KOMMER PÅ KVÄLLEN!     PASSA PÅ! :) ...

Presentation

läs min presentation ist, har redan berättat där!
men jag kan säga såhär, jag finns alltid för er där ute! jag lyssnar om ni vill prata.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

har du någongån skadat dig med vilje? hur?
 nej
 ja. skärt mig med kniv
 ja, skärt mig med rakblad
 ja, utan strypning
 ja, stuckit nålar i armen/kroppen
 skadat mig?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards