Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

FRÅGESTUND! FRÅGA VAD NI VILL!!!!

Av ziiiin - 22 juni 2011 14:18

YES! NI SER RÄTT! DET ÄR FRGÅESTUND OCH DEN SLUTAR NÅGON GÅNG I VECKAN!   SÅ PASSA PÅ NU!
om det blir mer än 20 frågor får ni svaren! nu kan ställa hur många frågor som hellst, och det får handla om vad som helst!



 
 
körven

körven

22 juni 2011 17:40

vad vill du nå utan ditt bloggande?
vad heter du?
har du skadat dig med vilje? isf hur och när?

http://ingen blogg

ziiiin

22 juni 2011 18:02

tack för frågorna!
svaren kommer den här veckan så håll utkik! :)
kram!

 
namn

namn

22 juni 2011 17:44

hej!
har du ändrat alla datum namn osv, eller stämmer något?
kan du göra ett inlägg och skriva hur du gick från botten till toppen?
har du skärt dig?
hur mycket väger du?
hur lång är du?
kan du säga på ett ungefär vart du bor?
har du någon annan blogg än den här?
har du några djur, isf vad?

http://.

ziiiin

22 juni 2011 18:02

tack för frågorna!
svaren kommer den här veckan så håll utkik! :)
kram!

 
Ingen bild

Sofia

22 juni 2011 17:48

hej! först underbar blogg! det behöv verkligen fler som du!
har du haft anorexia?
vet du någon som är bra på att göra headers?
vilken är din förebild?
kommer du någongång berätta vem du är?
vad heter du?

ziiiin

22 juni 2011 18:02

tack för frågorna!
svaren kommer den här veckan så håll utkik! :)
kram!

 
Ingen bild

killen

22 juni 2011 17:52

jag mår väl lika dåligt som du har beskrivit att du gjort.
så här kommer några frågor
hur orkar man som?
kan du ge några tips på hur man klarar de som?
vem ska man prata med om man mår dåligt?
hur gjorde du för att sluta skära/skada dig?
(antar att du gjort det)
vem är din förebild?

ziiiin

22 juni 2011 18:01

tack för frågorna!
svaren kommer den här veckan så håll utkik! :)
kram!

 
Ingen bild

jessie

22 juni 2011 17:55

hej! bra blogg, tycker det borde finnas fler bloggar som dig och mindre bloggare som kisse.:)
kan du göra ett inlägg om bloggar du läser och om vad du tycker om storbloggarna som du läser?:)
kram!

ziiiin

22 juni 2011 18:00

tck så mycket hjärtat!
svaren kommer denna vecka så håll utkik! :)
kram!

 
Ingen bild

moa

22 juni 2011 18:09

hej! jag är 10 år och jag tänker börja läsa din blogg varje dag nu!
har du hittat på allt? eller är allt sant?

ziiiin

22 juni 2011 18:12

tack för frågorna!
svaren kommer den här veckan så håll utkik! :)
kram!

 
Ingen bild

....

22 juni 2011 18:11

vilken är din favorit färg?
är du tillsammans med någon?
om inte gillar du någon?
går du i någon sport?
hur många gånger har du pratat med en vuxen om dina problem?
dricker din pappa fortfarande?
kommer det komma fler delar på en pappa som alkolist?
kan du berätta lite om dig själv sen?
och vad gör jag om min kompis mår jätte dåligt och skär sig?

ziiiin

22 juni 2011 18:12

tack för frågorna!
svaren kommer den här veckan så håll utkik! :)
kram!

 
Ingen bild

meee

22 juni 2011 22:44

läser då någon tidning?
en artist du älskar?
vem skulle du vilja byt liv med för en dag?
vart vill du bo när du blir vuxen?
katt eller hund?
ligga å steka eller bada?

 
Ingen bild

klara

22 juni 2011 22:51

en bästa vän eller flera bra vänner?
hur många juddar sover du med?
hur länge står du vid spegeln? om du gör det alltså?
är du bra på att spara pengar?
gillar du fokis blogg?
dina favorit kläder?
är du märks nörd?
är du bok mal?
gult eller orange?
svart eller vitt?

 
Ingen bild

simon

22 juni 2011 22:54

vem älskar du? :)

 
Ingen bild

yeees

22 juni 2011 22:55

saknar du något som du hade i ditt liv innan fdet förändrades?
saknar du någon? kan du berätta lite om han?
varför vill du hjälpa andra?
är du lång å smal eller kort och tjock?

 
Ingen bild

chicken

22 juni 2011 22:57

familj eller vänner?
blogg eller facebook
mobil eller dator?
vinter eller sommar?
är du en sån som ligger och steker eller badar du?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ziiiin - 28 juni 2011 12:06

nu är det sommar, och jag orkar inte ligga inne och blogga varje dag! så jag kommer ta bloggupphåll, ...

Av ziiiin - 28 juni 2011 12:06

nu är det sommar, och jag orkar inte ligga inne och blogga varje dag! så jag kommer ta bloggupphåll, ...

Av ziiiin - 23 juni 2011 12:30

vissa frågor kan ha hamnat i fel kategori, men ni fåår nog stå ut med de :)och jag har inte skrivit vem som skickat de.   PERSONLOGT:   vad heter du?svar: Mer än Ziiiin behöver ni inte veta, eller? kan du säga på ett ungefär vart du bor?sva...

Av ziiiin - 23 juni 2011 12:26

  den är nu avslutad! och jag har fått in väldigt knäppa, konstiga och bra fråger! har försökt svara så gått jag kan! svaren kommer aldelesstrax!!!!!   ...

Av ziiiin - 22 juni 2011 23:16

SISTA CHANSEN! ATT FÅ JUST DIN FRÅGA MED!IMORGON AVSLUTARS FRÅGESTUNDEN OCH SVAREN KOMMER PÅ KVÄLLEN!     PASSA PÅ! :) ...

Presentation

läs min presentation ist, har redan berättat där!
men jag kan säga såhär, jag finns alltid för er där ute! jag lyssnar om ni vill prata.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

har du någongån skadat dig med vilje? hur?
 nej
 ja. skärt mig med kniv
 ja, skärt mig med rakblad
 ja, utan strypning
 ja, stuckit nålar i armen/kroppen
 skadat mig?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards