Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

ååååh!

Av ziiiin - 22 juni 2011 13:28

vart jävulst långt.. nu behöver inte läsa, men bara så ni vet, jag mår inte heller helt bra än.. jag är bara en bra bit på vägen.. så jag kan lika gärn ahamna där nere igen, men jag försöker hålla mig på rätt sida om vägen..


känns så himla aaarg, ledsen sårad ja allt...

lixom jag bryr mig inte så mkt i vanliga fall om någon säger hora, gå å dö, du är ströd osv.
Men nu sa min bror de..

jag har faktis gjort allt för han, och sen kommer han å skriker de till mig.
90% av er nu kommer tänka "det är bara något han säger, han menar det inte."

men det är inte så för han menar de. jag märker de.
jag förstår de.
så jag tänker kolla upp om de går att bo någon annanstans..
inte bara för det där..

mama, jag och bror bor i en lägenhet.. och alla har ju skolpress, mendethär är det jag tänker på en vanlig skoldag.


läxor

prov
lyssn på lektionerna
prata umgås med kompisar på lektionerna
tänka på hur det är nästa dag, är pappa full elr inte?
hur jag ska orka städa mitt rum som.
hur jag ska palla fixa allt med katterna,
allt med hunden.
ut och gå med hunden.
städa lägenheten
laga mat
diska
tvätta/hänga tvätt
vara med kompisar
vara social med familken
musik
hinna vara på mitt rum och tänka, (vilket jag måste göra så jag kan sortera allt som händer eftersom det är så mkt)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
lixom.. jag klarar inte allt de där.. jag vill inte komma hem.
har funderat flera gånger på att rymma.. miljoner gånger..
sen är det ju allt bråk med en kompis, allt bråk med både mamma, pappa och bror och dom som betyder mest vid mig..
jag klarar helt enkelt inte de.. allt dehär drabbar skolan.. jag kan inte koncentrera mig..
har gått hos nån som man pratar hos, har hennes nr.. kanske ska skcika ett mess till hon..?

ååååååååååh!

 
 
eleanor

eleanor

22 juni 2011 15:09

rösta på min klänning är du super söt! :)

http://eleanorwarskog.devote.se/blogs/10570049/nelly-com.htm#WriteComment

http://eleanorwarskog.devote.se

ziiiin

22 juni 2011 16:14

japp, m du frågar minst 4 frågor i min blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ziiiin - 28 juni 2011 12:06

nu är det sommar, och jag orkar inte ligga inne och blogga varje dag! så jag kommer ta bloggupphåll, ...

Av ziiiin - 28 juni 2011 12:06

nu är det sommar, och jag orkar inte ligga inne och blogga varje dag! så jag kommer ta bloggupphåll, ...

Av ziiiin - 23 juni 2011 12:30

vissa frågor kan ha hamnat i fel kategori, men ni fåår nog stå ut med de :)och jag har inte skrivit vem som skickat de.   PERSONLOGT:   vad heter du?svar: Mer än Ziiiin behöver ni inte veta, eller? kan du säga på ett ungefär vart du bor?sva...

Av ziiiin - 23 juni 2011 12:26

  den är nu avslutad! och jag har fått in väldigt knäppa, konstiga och bra fråger! har försökt svara så gått jag kan! svaren kommer aldelesstrax!!!!!   ...

Av ziiiin - 22 juni 2011 23:16

SISTA CHANSEN! ATT FÅ JUST DIN FRÅGA MED!IMORGON AVSLUTARS FRÅGESTUNDEN OCH SVAREN KOMMER PÅ KVÄLLEN!     PASSA PÅ! :) ...

Presentation

läs min presentation ist, har redan berättat där!
men jag kan säga såhär, jag finns alltid för er där ute! jag lyssnar om ni vill prata.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

har du någongån skadat dig med vilje? hur?
 nej
 ja. skärt mig med kniv
 ja, skärt mig med rakblad
 ja, utan strypning
 ja, stuckit nålar i armen/kroppen
 skadat mig?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards